Ieder jaar regulier onderhoud aan de motor uitgevoerd: olie-filters, motor-olie, brandstof-filters, impeller, etc. Nieuw dashboard geplaatst, nieuwe bekabeling en waterscheider brandstof aanvoer (2021 Schaap Shipcare Lelystad). Nieuwe brandstof-meter met voeder(2024).
In maart 2022 is de mast iets ingekort voor de 12.50 meter bruggen (o.a. Randmeren en Zeeland) uitgevoerd door CS Rigging. De doorvaarhoogte is nu +/- 12.40 meter. In 2022 zijn de Lazy jack en de buiskap verstevigd door Quantum Muiderzand. Alle lijnen naar de kuip. Verstelbare achterstag. Er is ook nog een reserve set zeilen aanwezig.
teak op kuipbanken, wegneembare kuiptafel + kleine borreltafel, patrijspoort in achterkajuit aan kuip zijde, twee zitjes in de hek-railing. Extra buitenboord-motorsteun. De batterijmonitor is een Victron BMV-712 Smart. Het zonnepaneel is Faraday Glass 120Wp monokristallijn. De laadregelaar is Victron SmartSolar MPPT 75/10 + bluetooth.
In najaar 2021 is het kielframe verstevigd/ deels opnieuw gemaakt door Schaap Shipcare in Lelystad (kosten waren totaal Euro 11.900,-).