Zeer nette en complete Aquastar 45. Later werd dit motorjacht de 48 ft genoemd i.v.m. de afmetingen. Deze Aquastar is van de tweede eigenaar. Beide eigenaren zijn Nederlands en de boot heeft voornamelijk op zoetwater gevaren. De Aquastar is traditioneel gebouwd en zeer solide. Deze Aquastar 45 heeft twee zware Volvo diesels met boeg- en hekschroef, elektr. ankerlier, generator, 2x acculader, airco, klapbare rvs radar-beugel, reddingsvlot, veel apparatuur zoals stuurautomaat, radar, plotter, log- diepte- snelheid- en windmeter (veel dubbel zowel op de binnen stuurstand als boven op de fly-bridge). Nieuwe schroefassen(2020) en nieuwe accu's! De Aquastar heeft twee ruime slaaphutten met ieder een eigen badkamer met douche(bad) en toilet. Centrale- hetelucht verwarming, grote dinette met U-keuken. Ruime salon met achter schuifpui en zij-ingangen. Nieuwe stoffering en tapijt met deels teak vloeren. Nieuwe matrassen (nauwelijks beslapen). U vindt verder heel veel bergruimte aan boord en door het gebruik van grote ramen en patrijspoorten (met horren) is er veel licht in het interieur en ventilatie te over. Het extrieur biedt ruime gangboorden, groot voor- en achterdek, ruime flybridge, groot achterdek en ruim zwemplateau. Alles is bedekt met kunststof teakdek (Flexiteak - Sneek). Massieve rvs zeerailing rondom en mooie dekverlichting.
Rompvorm- rondspant semi displacement met doorlopende glijstrip onderwaterschip. Het onderwaterschip heeft een installatie waarmee er vermoedelijk juiste spanning staat op onderwaterschip tegen corrosie. De boot heeft het hele jaar 2020 en 2021 op de wal gestaan. Ze is eind 2022 te water gelaten. Nieuwe schroef-assen en doorvoeren en lagers(2020). Nieuwe service accu's victron(2020), 2x nieuwe Optima startaccu's(2020), Nieuwe Optima accu's voor boegschroef en hekschroef(2022), nieuwe antifouling en anodes(2022). Opmerking van eigenaar: "Vanwege lekkage op de gland van de rechter schroefas moest deze worden gedemonteerd. Dit bleek lastig en vanwege de beperkte ruimte is de schroefas doorgeslepen en geheel vervangen. Om soortgelijk toekomstig probleem te voorkomen ook de linker schroefas gland en lagers vervangen. Werk uitgevoerd door Jachtservice Muiderzand". De boot heeft bij de vorige eigenaar een aantal lange tochten gehad naar de Duitse Bocht en Scandinavie. Haar thuishaven was Hindeloopen en in eigen loods. Het Flexiteak is erop gelegd in Sneek. Te bezichtigen op afspraak bij Wehmeyer in Naarden.
- sluit de volledige omschrijving